روانشناسی

نکات یافتن دوست در دانشگاه

اگر این مطلب را می خوانید، ممکن است در مورد اینکه چگونه می خواهید با دیگران دوست شوید سردرگم شده باشید.

کالج مجموعه ای از افراد از اقشار مختلف زندگی است.استفاده از نکات زیر به سرعت بخشیدن به این روند و شروع تجربه دانشگاهی شما با تعداد زیادی از دوستان جدید کمک خواهد کرد.

۱. قبل از شروع کلاس ها، رسانه های اجتماعی را برای دوستان در گروه های جدید بررسی کنید.

این نکته برای من بسیار مهم است زیرا به معنای واقعی کلمه این است که من نزدیک ترین دوستانم را در طول سال اول زندگی ام ملاقات کردم. البته ممکن است صحبت های کوچک و ناخوشایندی به نظر برسد، اما اشکالی ندارد.

شرایط را درک کنید و اگر دوست دارید که از طرف مقابل اطلاعات دریافت کنید، از او بخواهید که اطلاعات تماس را با شما رد و بدل کند تا همه شما بتوانید مطالعه کنید یا زمانی برای دوستی بیشتر بیرون بروید.

بیشتر کالج ها یک صفحه فیسبوک خواهند داشت که به دانشجویان سال اول ورودی اختصاص دارد و ماه ها قبل از شروع کلاس ها شروع می شود.

بهره گیری از این فضا نه تنها به پیدا کردن یک هم کلاسی احتمالی کمک می کند، بلکه به شما این فرصت را می دهد تا با همکلاسی های آینده خود ملاقات و صحبت کنید.

پیدا کردن دوست به سادگی مرور کردن پست های دانشجویی دیگر و نظر دادن هنگام صحبت کردن با شما یا انداختن یک پست از خودتان است. این صفحات اغلب پر از افرادی هستند که قصد دارند در طول چند هفته اول برنامه ریزی کنند و به شما این شانس را می دهند که با گروهی از دوستان جدید در کنار خود وارد صحنه اجتماعی دانشگاه شوید.

این سایت همچنین هنگام تصمیم گیری بین چند مدرسه برای حضور در آن ها مفید است.

۲- با افرادی که در طبقه شما هستند دوست شوید

نمی توانم به اندازه کافی بر این نکته تاکید کنم. شما اغلب این افراد را می بینید. چرا با آن ها دوست نشوید تا هنگام عبور با آن ها در سالن مطالعه یک تعامل ناخوشایند نداشته باشید؟

این یکی از ساده ترین راه ها برای پیدا کردن دوستان جدید است.

۳. رفتن به رویداد های دانشگاهی برای ملاقات با دوستان جدید

به احتمال زیاد، مدرسه شما از قبل فعالیت هایی را برای دانش آموزان سال اول و جدید برنامه ریزی کرده است. با استفاده از این برنامه ها دوست پیدا کنید.

این رویدادها همچنین می توانند به شما در پیدا کردن فعالیت های فوق برنامه و باشگاه هایی که می توانید برای ملاقات با دوستان جدید به آن ها بپیوندید، کمک کنند.بسیاری از کالج ها رویدادی ویژه برای پیدا کردن باشگاه هایی برای پیوستن خواهند داشت که مکان خوبی برای پیدا کردن دوستان همفکر است.این رویدادها معمولا دانشجویان سال اول را هدف قرار می دهند.

قبول کنید که فرد تازه واردی هستید.

شما فقط یک سال فرصت دارید تا دانشجوی سال اول دانشگاه باشید، پس از آن استفاده کنید و خاطراتی بسازید که تا آخر عمرتان به یاد خواهید داشت. اگر از این موضوع ترس دارید، قبل از شروع مدرسه از گروه های رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا دوستانی را پیدا کنید که بتوانند با شما همراه شوند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا