جنسی و زناشویی

بهترین تعریف از ازدواج: معنای واقعی ازدواج

ازدواج – اسم – ازدواج یک نهاد مادام العمر است که از دو نفر تشکیل شده و توسط دو نفر ایجاد شده است که مایلند منافع فردی و مشترکی را بدست آورند که تنها از ازدواجی که خود به درستی کار می کند ممکن است.

ازدواج یک توافق مادام العمر است

تقریباً هر توافق داوطلبانه دیگری که با شخص یا نهاد دیگری منعقد می کنید برای یک دوره زمانی و/یا هدف مشخص است. همچنین سایر توافقات دارای بند خروج اضافه شده است. مردم تشخیص می دهند که یک ناپایداری طبیعی برای همه قراردادهای دیگر وجود دارد. مردم می دانند که وقتی چیزها دیگر به نفع یکی یا دیگری در نظر گرفته نمی شود، یک قرارداد باید فسخ شود.

ازدواج متفاوت است. تنها توافق قابل تشخیصی که شرکت کنندگان در رابطه با پایان ازدواج می بندند این است که “تا زمانی که مرگ شما را جدا کند”.

ازدواج یک نهاد است

کلمه نهاد به طور کامل ازدواج را توصیف نمی کند، اما نزدیک است. در یک ازدواج خوب، ساختارها و حمایت‌های نهادی خاصی، قوانین کلی برای رفتار و تعاملات، برنامه‌هایی برای توسعه آینده، و ویژگی متمایزکننده‌ای وجود دارد که یک ازدواج خاص را منحصربه‌فرد تعریف می‌کند. هیچ دو ازدواجی شبیه هم نیستند

ازدواج تنها توسط دو نفر تصور می شود

مفهوم، تصویر، این که ازدواج چگونه خواهد بود، طبیعتاً فقط در ذهن و قلب آن دو متاهل است. اگرچه پیشنهادهای بیرونی بر ازدواج زوجین تأثیر می گذارد، مانند اخلاق، تجربیات خانوادگی و آموزش های شخصی، زوج ها ملیله زناشویی خود را ایجاد می کنند که از طریق اشتراک گذاری و توافق صورت می گیرد.

ازدواج فقط از ورودی های زوج تشکیل می شود

ازدواج یک سرمایه گذاری مشترک نهایی است که تنها شامل تلاش های ترکیبی و فردی زوج می شود. یک تصویر توصیفی زوجی تنها در جزیره‌ای است، جایی که غذا و امکانات رفاهی روی لبه‌ای است که هیچ‌یک بدون کمک دیگری نمی‌توانند به آن برسند.

ازدواج به نفع زوجین به صورت فردی و جمعی است

در ازدواج، منافع فردی و جمعی به طور اجتناب ناپذیری در هم تنیده شده است. لازم به ذکر است که وقتی ازدواج برای آنچه که باید باشد و در نتیجه بر اساس آن زندگی می کند، هیچ جنبه منفی ندارد.

هیچ قرارداد رابطه‌ای ظریف‌تر از این نیست که چگونه به‌طور ایده‌آل نیازها و خواسته‌های بسیاری را در سطوح مختلف برای کسانی که در هنر و علم ازدواج تحصیل کرده‌اند، به‌طور کامل برآورده می‌کند.

مزایای ازدواج را می توان در ردیف ها و ارزش ها دسته بندی کرد. بالاترین ردیف شامل عالی ترین هدف انسان است. برای زندگی در عشق بی قید و شرط طبقات ثانویه شامل نیازها و خواسته های ذهنی بر اساس آرایش فرد است. اینها ممکن است شامل همراهی، میل به خانواده و میراث، رفاه مادی و غیره باشد.

ازدواجی که به درستی کار می کند، که در آن هر دو طرف ازدواج را درک می کنند، بر هر رابطه مشترک دیگری برتری دارد. چه کاری، چه اجتماعی و چه خانوادگی.

عملکرد مناسب

ازدواج یک رابطه تصادفی نیست. این یک شرکت خاص است که به دانش خاصی نیاز دارد. کسانی که “قواعد” ازدواج را در چارچوب اصول صحیح زناشویی یاد می گیرند، نمی توانند موفق نشوند، زیرا هر عمل عقل سلیم زن و شوهر را به مزایای فوق العاده ای سوق می دهد.

تعاریف رایج ازدواج

دلیل ارائه مطالب فوق این است که تعریف واقعی ازدواج در دستور کار مذهبی یا سکولار فرو رفته است. هر یک از پیوندهای زیر تعاریف بیهوده ازدواج را به شما نشان می دهد:

Dictionary.com

Oxforddictionaries.com

Wikipedia.com

بیشترین امیدی که هر کسی در هنگام ازدواج می تواند داشته باشد چیزی است که آرزوی داشتن آن را دارد. عشقی که می خواهند از آن لذت ببرند، همراهی که هر نیاز و رویایی را برآورده می کند. تنها زمانی که فرد ازدواج را مطالعه کرده باشد می تواند به آن دست یابد. اما، آه چقدر خوشحال خواهید شد.

من مطالعات “نهایی” را برای زوج های نامزد و تازه ازدواج کرده و کسانی که در تلاش برای احیای ازدواج خود هستند و هنوز موفق نبوده اند، جمع آوری کرده ام. امیدوارم این تعریف برای ازدواج به شما کمک کند و منتظر نظرات شما هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا