متفرقه

معرفی وب سایت های کاربردی برای فریلنسران

این مقاله فهرست گسترده‌ای از اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های فریلنسری ارائه می‌دهد که یا به سازماندهی کار آزاد یا ارائه ابزارهایی برای یافتن شغل یا مدیریت پروژه‌ها کمک می‌کنند. اپلیکیشن های مدیریت زمان را از اینجا دانلود کنید.

1. فریلنسر

چیزی که این اپلیکیشن را از بقیه متمایز می کند این است که فریلنسرها می توانند برای اثبات مهارت ها و شایستگی های خود با یکدیگر رقابت کنند.

این بدان معناست که این پلتفرم علاوه بر ارائه میلیون‌ها شغل به فریلنسرها و ایجاد شبکه‌های فریلنسر، کارگران رقابتی را که به توانایی‌های خود مطمئن هستند تشویق می‌کند تا حرفه‌ای بودن خود را به نمایش بگذارند و توجه کارفرمایان بالقوه را جلب کنند. ریست کردن گوشی به این روش قابل انجام است.

2. SimplyHired

این پلتفرم فهرستی تهیه کرد زیرا می‌تواند توسط طیف وسیعی از فریلنسرها که می‌خواهند پروژه‌های آینده‌نگر را پیدا کنند و همچنین مشتریانی که می‌خواهند فریلنسرها را استخدام کنند، استفاده کند. مانند سایر وب‌سایت‌های استخدام، شامل جستجوی مبتنی بر مکان همراه با فهرست راهنمای شرکت برای راحتی بیشتر است.

همچنین، وب سایت دارای یک وبلاگ با نکاتی در مورد نحوه استخدام است که همیشه یک امتیاز است.

نوشتن و کار آزاد دست به دست هم می دهند، حتی در مواردی که مدل سازی سه بعدی آزاد یا توسعه وب سایت انجام می شود.

به همین دلیل، فهرستی از ابزارها و برنامه های کاربردی (یا رایگان) مفید و مقرون به صرفه برای پاسخگویی به نیازهای فریلنسرهایی که برای سازماندهی نوشتار خود و کارآمدتر کردن آن به کمک نیاز دارند، ایجاد شده است.

3. Scrivener

از آنجایی که فریلنسری به شدت با نوشتن مرتبط است، Scrivener برای کسانی ساخته شده است که بیشتر زمان کار خود را صرف نوشتن می کنند.

این اپلیکیشن مستقل که هم برای macOS و هم برای ویندوز موجود است، ویژگی‌های یک دفترچه یادداشت، یک ماشین تحریر و یک دستیار تحقیقاتی را ترکیب می‌کند. کاربر می‌تواند مطالب مرتبط را جمع‌آوری کند، نوشته‌ها را به راحتی ورق بزند، مراجع و یادداشت‌ها را مدیریت کند، و همچنین بتواند متون طولانی را به بخش‌هایی تقسیم کند که مدیریت آن‌ها پیچیدگی کمتری دارند.

4. Grammarly

برای کسانی که با تصحیح متون بزرگ و کوچک مشکل دارند، این برنامه راه حل عالی است.

چرا؟

زیرا دارای ویژگی های متنوعی از جمله:

حذف اشتباهات گرامری

بهبود متن

تشخیص سرقت ادبی

تقویت املا و واژگان و غیره.

علاوه بر این، Grammarly می تواند به عنوان افزونه مرورگر استفاده شود و اسناد را از طریق آپلود مستقیم آنها در برنامه بررسی کند. مزیت دیگر، امکان دانلود گزارش ها برای پیگیری پیشرفت های املایی و دستور زبان هنگام نوشتن است.

5. Zoho Writer

این چیز جدیدی نیست که بسیاری از نویسندگان مایکروسافت ورد را دوست ندارند، به خصوص آنهایی که به ویژگی های زیادی نیاز ندارند که فقط نوشتن را پیچیده می کند.

این برنامه یک جایگزین رایگان برای Word است و دارای رابط کاربری آسان است. می توانید حتی از طریق تلفن هوشمند وارد حساب Zoho Writer شوید و بلافاصله استفاده از برنامه را شروع کنید و از تطبیق پذیری گزینه های قالب بندی و ویرایش لذت ببرید.

برای کسانی که هنوز از استفاده از Word لذت می برند، Zoho Writer همچنین یک افزونه مناسب دارد که می تواند نرم افزار این دو قطعه را به هم متصل کند.

6. ProWritingAid

در حالی که دریافت کمک برای تصحیح اشتباهات گرامری و املایی همیشه مفید است، دریافت بازخوردی که بیشتر از بازخوردهایی است که توسط اکثر ابزارهای خودکار ارائه شده است، مفید است.

پس از اینکه کاربر یک اثر نوشته شده را در برنامه دانلود کرد، نرم افزار لیستی از پیشنهادات را در مورد چگونگی بهبود سبک مقاله ایجاد می کند. از سوی دیگر، ProWritingAid گزینه های ساده ای مانند سرقت ادبی و بررسی دستور زبان را نیز ارائه می دهد.

7. Scribus

برای آن دسته از نویسندگانی که نه تنها باید متون منحصر به فرد بنویسند، بلکه طرح هایی را برای انتشار خود نیز توسعه دهند، Scribus یک برنامه عالی است.

چرا اینقدر مطمئنیم؟

این یک برنامه رایگان و دارای رتبه بالا برای نیازهای انتشار است که برای اکثر سیستم های عملیاتی (OS، Linux و Microsoft) در دسترس است.

از جنبه منفی، مبتدیان به دلیل جهت گیری حرفه ای نرم افزار با چالش هایی روبرو خواهند شد. با این حال، طرح بندی پس از عادت کردن به آن امکان پذیر است.

از آنجایی که ذکر هر دسته از کارهای فریلنسری که نیاز به پشتیبانی یک اپلیکیشن دارند غیرممکن است، لیست زیر شامل برخی از ابزارهای مفید دیگر است که فریلنسرها می توانند در کارهای روزمره خود از آنها استفاده کنند:

8. بیلد فایر

فریلنسرهای مدرن اغلب به دلایلی مانند راه اندازی به عنوان کارآفرین، ایجاد پایگاه مشتری یا استخدام دستیار نیاز به توسعه اپلیکیشن دارند.

Buildfire را می توان برای ایجاد و سفارشی کردن یک برنامه تلفن همراه در کمترین زمان استفاده کرد. یکی از گزینه های مفید ارائه شده توسط Buildfire امکان همگام سازی آن با سایر برنامه های کاربردی اصلی و شبکه های اجتماعی است.

بهترین قسمت:

این برنامه به کاربران خود اجازه می دهد تا HTML سفارشی را اضافه کنند.

9. Proposify

علیرغم این واقعیت که نوشتن پروپوزال ها همیشه سخت است، راه حلی برای این مسئله وجود دارد: برنامه ای که می تواند آنها را تا حد امکان پیچیده تر و دلپذیرتر کند.

Proposify برای ارائه یک طراحی ساده، توانایی اندازه گیری معیارهای آنها و گزینه ای برای یافتن محتوای جدید که می تواند به عنوان نمونه ای برای پروپوزال مورد استفاده قرار گیرد، به فریلنسرهای در حال مبارزه ایجاد شده است.

نکته مهم این است که این برنامه امکان صدور صورتحساب و CRM کارآمد را به همراه سایر ابزارهای مدیریتی فراهم می کند که رشد کسب و کار را تشویق می کند و نرم افزار را برای چنین رشدی تنظیم می کند.

10. برند24

برای آن دسته از فریلنسرهایی که روی توسعه و نظارت بر محصول کار می کنند، این برنامه برای ارائه راحتی نظارت شبانه روزی برند ایجاد شده است.

این ضربه زننده است:

این ابزار به فریلنسرها نگاهی همه جانبه به مهم ترین معیارها مانند رضایت مشتری و فروش محصول تنها با استفاده از یک برنامه ارائه می دهد. این برنامه همچنین می تواند برای بررسی تجزیه و تحلیل بازاریابی، دریافت هشدارهای لحظه ای، صادرات داده های مربوطه، انجام تجزیه و تحلیل احساسات و موارد دیگر استفاده شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا