متفرقه

2 نکته در بازاریابی دیجیتال

اگر می خواهید به کسب و کار خود توجه کنید، به بازاریابی دیجیتال نیاز دارید. این سریعترین راهی است که می توانید در کمترین زمان به بیشترین مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید. در واقع، دیجیتال مارکتینگ در بین مشاغل کوچک به قدری مؤثر شده است که بیش از سایر اشکال بازاریابی استفاده می شود.

شما به عنوان یک صاحب کسب وکار کوچک می دانید که این کار را انجام داده اید. شما یک وب سایت ایجاد کرده اید و اکنون به دنبال به حداکثر رساندن دید آنلاین خود برای هزینه های خود هستید. در ادامه ۹ نکته مفید بازاریابی دیجیتال را برای کمک به کسب وکار کوچک خود بخوانید.

بازاریابی دیجیتال به محتوای ارزشمند نیاز دارد

قبل از اینکه به 9 نکته بازاریابی دیجیتال بپردازیم، مهم است که یک استراتژی بازاریابی محتوا داشته باشید که به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را به طور موثر اولویت بندی و هدف قرار دهید.

شاید این ضرب المثل را شنیده باشید که «محتوا پادشاه است». تمام ابتکارات بازاریابی حول محور محتوا می چرخد. محتوا، خود، می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. با این حال، چیزی که همیشه ثابت می ماند محتوایی است که تولید می کنید باید همیشه ارزشی برای مخاطبان شما فراهم کند.

ارزش مشتریان بالقوه را به قیف شما هدایت می کندزمانی که آن ها به برند یا کسب وکار شما اعتماد کردند، می توانید آن ها را از طریق استراتژی سفر مشتری راهنمایی کنید و آن ها را از کالاها و خدمات جدیدی که برای اوج کنجکاوی آن ها فراهم می کنید، آگاه کنید.

محتوای ارزشمند همچنین باید دید وب سایت شما را افزایش دهد. افراد محتوای ارزشمند را در سایت های خود به اشتراک می گذارند و دوباره هدف قرار می دهند. هرچه وب سایت شما بیشتر قابل مشاهده باشد، مشتریان زمانی که در حال جستجوی آنلاین برای بخش های خاص تجارت شما هستند، آن را مشاهده خواهند کرد.

با داشتن یک استراتژی خوب، می توانید دید خود را افزایش دهید، نام تجاری قابل توجهی ایجاد کنید و کسب و کار خود را در کمترین زمان رشد دهید.

همچنین توصیه می شود محتوایی داشته باشید که برای مخاطبان اصلی شما جذاب و هدفمند باشد، زیرا آن ها بیش ترین احتمال تبدیل شدن را دارند.

به اشتراک گذاری محتوای شما در شبکه های اجتماعی مختلف به افزایش دیده شدن شما کمک خواهد کرد، البته به یاد داشته باشید که از این پلتفرم ها برای جذب مخاطب برای بازدید از وب سایت اصلی خود استفاده کنید.

همچنین ایجاد محتوای جدید به صورت منظم، چه به صورت روزانه، هفتگی یا دو هفته ای مهم است. یک SEO حرفه ای و متخصص مدیریت رسانه های اجتماعی را استخدام کنید تا در صورت نیاز به شما در این طرح ها کمک کند.

با فعال ماندن در وب‌سایت خود و کار روی SEO سایت، می‌توانید بازخورد مشتریان را زیر نظر بگیرید و با خواندن نظرات یا گنجاندن یک API مرکز راهنمایی، به هر سؤالی پاسخ دهید. فعال ماندن در گفتگو با مشتری حیاتی است زیرا به شما کمک می کند مشتری و نیازهای آنها را درک کنید.

اکنون، ما آماده هستیم تا به 9 نکته بازاریابی دیجیتال در مورد نحوه بازاریابی بهتر وب سایت خود بپردازیم.

قیمت بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ را با هم مقایسه کنید

۱. بازاریابی برای دستگاه های موبایل

امروزه تقریبا هر کسی یک دستگاه موبایل دارد، چه یک گوشی هوشمند باشد و چه یک تبلت.

شما می توانید از یک استراتژی بازاریابی موبایل برای کمک به بازاریابی آنلاین وب سایت خود استفاده کنید. این کار را می توانید با استفاده از خدمات بازاریابی پیامکی آنلاین انجام دهید. این خدمات نرم افزاری را فراهم می کنند که می توانید از آن برای ایجاد لیست ها و پیام هایی که به طور خاص برای مخاطبان تلفن همراه هدف شما تهیه شده اند، استفاده کنید.

پیام ها می توانند شامل یک اطلاع رسانی کوتاه در مورد کالا یا خدمات شما و یک دعوت نامه برای بازدید از وب سایت شما با استفاده از لینک ارائه شده در پیام باشند.

موبایل یکی از سریع ترین راه ها برای برقراری ارتباط با مشتریان است چرا که اکثر افراد همیشه موبایل خود را همراه خود خواهند داشت.

https://sariasan.com

2. مخاطبان رسانه های اجتماعی را هدف قرار دهید

امروزه کسب‌وکارها نمی‌توانند بدون حضور در رسانه‌های اجتماعی کار کنند، زیرا این جایی است که بیشتر مصرف‌کنندگان را می‌توان یافت. داشتن استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی مناسب می تواند تفاوت بزرگی در سود شما ایجاد کند.

از نظر تعداد کاربران، محبوب ترین پلتفرم های بازاریابی فیس بوک و اینستاگرام هستند. هر دوی این پلتفرم ها گزینه هایی برای تبلیغات دارند و باید در هر کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده شوند.

تبلیغات فیس بوک باید اولین جایی باشد که شروع به تبلیغ کسب و کار خود می کنید. ایجاد تبلیغات ساده است و آزمایش آنها می تواند نسبتاً ارزان باشد. پیشنهاد من این است که پست های حمایت شده ایجاد کنید که مخاطبان بتوانند در جدول زمانی خود ببینند. تست تقسیم با دو نوع مختلف کپی تبلیغات و پیگیری هر کلیک.

برای ردیابی نتایج، یک فیس‌بوک پیکسل را در هدر وب‌سایت خود نصب کنید، تا بعداً بتوانید داده‌های آن را استخراج کنید تا فهرست‌های هدف‌گیری مجدد و مخاطبان مشابه در بخش مخاطبان سفارشی فیس‌بوک ایجاد کنید.

اینستاگرام ثابت کرده است که یک پلتفرم قدرتمند برای تبلیغات است. آنها به اندازه فیس بوک کاربران زیادی ندارند، اما سال به سال رشد سریعی را تجربه می کنند. Stories بزرگترین ویژگی جدید آنهاست. ثابت می کند که موفق ترین شیوه تبلیغاتی آن است.

برای موفقیت اینستاگرام برای کسب وکار خود، آگهی ها و تبلیغات را در هایلایت های داستانی خود ایجاد کنید. حتما استوری های خود را ذخیره و آرشیو کنید زیرا ۲۴ ساعت پس از راه اندازی اولیه منقضی می شوند.

هنگام ذخیره سازی، تبلیغات و آگهی های خود را کامپایل کنید و آن ها را در هایلایت های داستانی خود قرار دهید یا هایلایت های خاصی فقط برای تبلیغات و آگهی ها ایجاد کنید تا بتوانید آن ها را در بالای صفحه حساب خود به نمایش بگذارید.

با انجام این کار، خرید را برای مخاطبان اصلی و تازه واردان آسان می کنید.

نکات دیجیتال مارکتینگ مربوط به موتورهای جستجو

  • صرف وقت برای سئو
  • هزینه کردن برای تبلیغات PPC
  • فراموش نکردن تبلیغات بینگ
  • حرکت آرام اما پیوسته

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا