متفرقه

نمونه هایی از بیانیه های ماموریت برای الگو گرفتن

نمونه بیانیه ماموریت درخواست کالج

هنگامی که برای کالج درخواست می دهید، مهم است که روی اهداف شخصی و دستاوردهای گذشته خود تمرکز کنید. این همچنین می‌تواند بینشی در مورد مهارت‌های نوشتاری، دلایل درخواست برای مدرسه و شخصیت و اشتیاق شما به شما بدهد تا شما را از دیگران متمایز کند.

از زمانی که دو سال پیش در محوطه دانشگاه گشتم رویای حضور در دانشگاه کلمبیا را داشتم. من نه تنها از زیبایی محوطه، بلکه حس اجتماع هم جذب شدم. اساتید عشق و جاه طلبی من را برای ادامه تحصیل در رشته زیست شناسی تشویق کردند. در آن زمان احساس می‌کردم که به آن تعلق دارم، و اگر فرصتی به من داده شود، می‌دانم که در چهار سال آینده از این برنامه یاد خواهم گرفت و در آن مشارکت خواهم کرد.

نمونه بیانیه ماموریت دانشجوی فارغ التحصیل

در آموزش عالی، شما معمولا بر روی یک حوزه تخصصی تر از تحصیل تمرکز می کنید. در این مثال، یک دانشجوی انگلیسی که برای برنامه تحصیلات تکمیلی درخواست می کند، کار و تحقیقات گذشته خود را برجسته می کند. این نشان می دهد که آنها به خوبی در این موضوع آشنا هستند و می خواهند آن را در سایر آثار وایلد بیشتر بررسی کنند.

من قصد دارم با تمرکز تحقیقاتم بر روی ادبیات اسکار وایلد و مضامین غرور و تعهد اجتماعی که در سراسر آثار او مانند تصویر دوریان گری، سالومه، اهمیت جدی بودن و غیره اعمال می شود، در برنامه تحصیلات تکمیلی مشارکت کنم. ادبیات بریتانیا در دوره کارشناسی و پایان نامه ام تصویر دوریان گری و هنر سطحی گرایی در مجله ادبی دانشگاه منتشر شد. در صورت پذیرش در این برنامه، امیدوارم بتوانم به تحقیقات خود ادامه دهم و از نزدیک با متخصصان در زمینه ادبیات ویکتوریا همکاری کنم.

نمونه های بیانیه ماموریت حرفه ای

بیانیه های ماموریت حرفه ای اغلب می توانند با بیانیه های ماموریت شخصی بسته به زمینه همپوشانی داشته باشند. هنگامی که برای شغلی درخواست می دهید، می توانید یک بیانیه ماموریت شخصی (که به عنوان بیانیه خلاصه شخصی یا هدف نیز شناخته می شود) را در رزومه یا نامه پوششی خود بگنجانید. اینها می‌توانند جملات کوتاهی باشند که تاثیرگذار باشند.

تیمم را به عنوان نمونه رهبری کنم، همانطور که آنها به من الهام می‌گیرند، آنها را الهام بخشم و این الهام را با مشتریان خود به اشتراک بگذارم.

بیانیه قبلی مبهم است اما نشان می دهد که فرد متقاضی این موقعیت متعهد و سخت کوش است.

دستیار اداری 10 ساله با سابقه مدیریت پروژه و پایگاه داده. ارائه بالاترین کیفیت رهبری، تخصص میدانی، درک عالی از روندهای ارتباطات، سیستم های صورتحساب، و رعایت استانداردها و همچنین تعهد خستگی ناپذیر به برند در صورتی که برای این موقعیت انتخاب شده باشم.

بیانیه زیر نشان دهنده اشتیاق متقاضی به کار خود است و اینکه اگر فرصت داده شود، همان اشتیاق را به این موقعیت می آورند. این نوع بیانیه می تواند راهی قوی برای بستن نامه پوششی باشد.

اگر برای این سمت انتخاب شوم، با صداقت و افتخار این تیم را مربیگری خواهم کرد. من از بازیکنانم نه بیشتر و نه کمتر از خودم انتظار دارم. علاوه بر این، من خودم را وقف خواهم کرد تا بهترین شانس ممکن را برای برنده شدن در زمین یا خارج از زمین به ما بدهم.

نمونه بیانیه ماموریت سطح ورودی

اگر تجربه کاری زیادی ندارید، بیانیه ماموریت شما می تواند دستاوردهای علمی، خیریه و شخصی شما و همچنین آنچه را که امیدوارید به دست آورید و آنچه می توانید به این موقعیت بیاورید برجسته کند.

من پنج سال تجربه در خدمات مشتری در صنعت خرده‌فروشی را به جدول می‌آورم که در آن به طور منظم به مشتریان کمک می‌کردم و به آنها کمک می‌کردم، موجودی را مدیریت می‌کردم و از طریق خدمات نمونه، برند شرکت را نمایندگی می‌کردم. علاوه بر این، بیش از هفت سال است که با مرکز اجتماعی محلی خود به طور داوطلبانه به کودکان آموزش می دهم و به آنها در انجام تکالیفشان کمک می کنم، برای رویدادهای اجتماعی پول جمع آوری می کنم و به پروژه های تعمیر و نگهداری کمک می کنم. اگر استخدام شوم، با مهارت‌های بین فردی قوی، اخلاق کاری و تعهد به یکپارچگی برند، به شرکت شما کمک خواهم کرد.

نمونه بیانیه ماموریت داوطلب

در این مثال، یک دانشجو یا کارمند قصد خود را برای انجام کار داوطلبانه با یک سازمان خاص بیان می کند. آنها همچنین مشخص می کنند که این کار را چه زمانی و برای چه مدت انجام خواهند داد.

من قصد دارم با صرف چهار ساعت در هر شنبه برای اهدای وقت خود و با پیشنهاد ایده های جدید به رهبران سازمان، به سازمان داوطلبانه کمک کنم.

مثال زیر نشان می دهد که این شخص چگونه به جامعه خود کمک خواهد کرد و به طور خاص چه کاری برای محیط زیست انجام خواهد داد.

من با پاکسازی زباله های پارک و آموزش اهمیت مراقبت از محیط زیست به دیگران کمک مثبتی به این جامعه خواهم کرد.

نمونه هایی از بیانیه های ماموریت غیرانتفاعی

سازمان‌های غیرانتفاعی از بیانیه‌های مأموریت برای بیان اینکه علت آنها چیست و چگونه برای دستیابی به اهداف خود برنامه‌ریزی می‌کنند، استفاده می‌کنند.

بیانیه مأموریت سازمان خیریه کاتولیک ایالات متحده آمریکا

خیریه کاتولیک ایالات متحده آمریکا به تعدادی از مردم خدمت می کند و به دلایل متعددی کمک می کند. بیانیه ماموریت آنها بر اهداف گسترده تر و گسترش سازمان متمرکز است.

ماموریت خیریه های کاتولیک ارائه خدمات به افراد نیازمند، دفاع از عدالت در ساختارهای اجتماعی، و فراخواندن کل کلیسا و سایر افراد خیرخواه برای انجام همین کار است.

بیانیه ماموریت MADD

سازمان Mothers Against Drunk Driving یا MADD با بیانیه ماموریت خود مستقیماً به سر اصل مطلب می پردازد. نام سازمان به شما می گوید که هدف آنها چیست، و بیانیه ماموریت با برجسته کردن اشکال خاصی از رانندگی تحت تأثیر آن را آشکارا روشن می کند.

“ماموریت مادران علیه رانندگی در حالت مستی (MADD) پایان دادن به رانندگی در حالت مستی، کمک به مبارزه با رانندگی با مواد مخدر، حمایت از قربانیان این جنایات خشونت آمیز و جلوگیری از مصرف مشروبات الکلی زیر سن قانونی است.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا